Long4Lashes Serum przyspieszające wzrost rzęs 3 ml

4,8
6981 opinii
500+ kupionych ostatnio
42,99
Program Ochrony Kupujących
Wysyłka od 7,90 zł
Wysyłka jutro

Long4Lashes Serum przyspieszające wzrost rzęs 3 ml - Pytania i odpowiedzi

Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.

Ile właściwie trwa kuracja tą odżywką?
Odpowiedz
Po trzech miesiącach doczekałam się rzęs dłuższych i gęstszych niż kiedykolwiek. Och, jak miło zbierać komplementy od koleżanek za ładne rzęsy!
Efekty pojawiły się po blisko trzech miesiącach regularnego stosowania. Ale producent zaleca półroczną kurację.
Pierwsze efekty powinny być widoczne już po miesiącu stosowania. Pełna kuracja powinna trwać pół roku - 3ml produktu wystarcza na ten okres czasu. Później należy używać serum co dwa dni, dla podtrzymania uzyskanego efektu.
Czy ten sklep w ogole funkcjonuje??
19.03.2020r zamowilam serum do rzes, przelew dawno juz dotarł i do dzis nie dostalam zadnego potwierdzenia z sklepu?
Odpowiedz
Sklep
Witamy serdecznie. Ze sklepu automatycznie po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail. Jeśli nie ma go w skrzynce prosimy o sprawdzenie folderu SPAM bo mógł tam trafić. Jeśli jest jakiś problem ze skrzynką pocztową, można też do nas zadzwonić na infolinię 883 533 335 pon-pt od godziny 7:30 do 15:30. Obecnie w związku z koronawirusem czas wysyłki mamy ustawiony na 7 dni roboczych. Bardzo przepraszamy za tę sytuację, ale u nas też są osoby, które przeszły na "opiekę nad dziećmi". Paczek jest coraz więcej i przewidujemy, że w najbliższych dniach ten czas niestety ulegnie jeszcze wydłużeniu. To oczywiście nie dotyczy Pani zamówienia. Ponieważ nie wiem jakiego zamówienia dotyczy zapytanie bardzo prosimy o kontakt. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
Sklep
Witamy serdecznie. Ze sklepu automatycznie po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail. Jeśli nie ma go w skrzynce prosimy o sprawdzenie folderu SPAM bo mógł tam trafić. Można też do nas zadzwonić na infolinię 785290201 pon-pt od godziny 8:00 do 16:00. Obecnie w związku z koronawirusem czas wysyłki mamy ustawiony na 10-12 dni roboczych. Bardzo przepraszamy za tę sytuację, ale u nas też są osoby, które przeszły na "opiekę nad dziećmi". Paczek jest coraz więcej i przewidujemy, że w najbliższych dniach ten czas niestety ulegnie jeszcze wydłużeniu. To oczywiście nie dotyczy Pani zamówienia. Ponieważ nie wiem jakiego zamówienia dotyczy zapytanie bardzo prosimy o kontakt. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
Sklep
Dzień dobry, ze sklepu automatycznie po złożeniu zamówienia wysyłany jest e-mail. Jeśli nie ma go w skrzynce prosimy o sprawdzenie folderu SPAM bo mógł tam trafić. Prosimy o kontakt telefoniczny (81) 3070789 pon-pt 8.30-16.00 zamówienie zostanie sprawdzone czy zostało złożone w naszym sklepie.
Mój numer zamówienia to 2004484UTA serum do rzęs że sklepu Optima Express
Zamówiłam produkt 3 dni temu,przelew poszedł od razu a do dziś nie mam żadnego potwierdzienia na meila odnośnie przesyłki kiedy i czy wogule przyjdzie
Odpowiedz
Sklep
Prosimy o informację w jakim sklepie dokonała Pani zamówienia.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Sklep
Dzień dobry, pod wskazanym numerem nie wyszukuje u nas Pani zamówienia. Pozdrawiam.
Zamówienie
Witam zamówiłam odżywkę na tej stronie jednak nie przyszło mi nawet potwierdzenie zakupienia produktu a przelew poszedł. Jak to możliwe.
Odpowiedz
Sklep
Dzień dobry,
poproszę o dokładną informację kiedy dokonała Pani zakupu, ponieważ nie widzimy zamówienia w naszym systemie.
Odpowiedź jest pomocna? Idź do sklepu
Sklep
Dzień dobry, Szanowna Pani. W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu 22 208 19 42 lub adresem mailowym info@notino.pl. Pozdrawiamy, Notino.pl
Odpowiedź jest pomocna? Idź do sklepu
Sklep
Dzień dobry, Szanowna Pani W celu wyjaśnienia sytuacji prosimy o kontakt z naszym sklepem pod numerem telefonu 785290201 lub adresem mailowym sklep@superkoszyk.pl. Pozdrawiam
Dostawa
Dzień dobry ile się czeka na dostawę produktu?
Odpowiedz
Sklep
Dzień dobry,
na ten moment realizacja zamówień może opóźnić się do 14 dni.
Sklep
Wysyłamy w 24h.
Sklep
U nas realizacja zamówień nie występuje. Nadania każdego dnia, dostawa 24-48h w opcji kurier DPD :-)
Rzęsy
Czy można stosować podczas karmienia piersią?
Odpowiedz
Sklep
Czy w czasie ciąży i karmienia piersią można stosować serum Long4Lashes?
Z uwagi na brak wystarczających badań, nie należy stosować preparatu w okresie ciąży oraz podczas karmienia piersią
Ja uważam, że można. Równie dobrze wg. opinii - nie można, powinno się zaprzestać stosowania kremów, mleczka do ciała i inny środków pielęgnacyjnych. A nikt przecież nie zwraca uwagi na ich skład, tylko używa.
Wysyłka
nie dostalam potwierdzenia zamówienia, i zamówienie dalej nie doszło, a pieniadze zostaly pobrane, prosze o kontakt
Odpowiedz
Sklep
Witam,

w tej sytuacji najlepiej skontaktować się bezpośrednio ze sklepem w którym zakupiła Pani produkt.
Pozdrawiamy
Sklep
Zamówienie zostało złożone zapewne przez Ceneo w usłudze Kup Teraz. Nie polecamy tej formy zakupów. Najlepiej kierować się zawsze bezpośrednio na stronę danego sklepu z pominięciem serwisu. W tym momencie pozostaje Pani tylko reklamacja w ich serwisie na niezrealizowanie zamówienia i problemy z ich systemem.
Sklep
Proszę o kontakt pod numerem telefonu 785290201 lub na adres e-mail sklep@superkoszyk.pl w celu ustalenia czy zamówienie zostało złożone w naszym sklepie. W tytule posługując się numerem zamówienia.
Pozdrawiamy
Wysylka
w obecnej sytuacji kwarantanny ile dni trwa wysyłka?
Odpowiedz
Sklep
Witam,

czas realizacji zamówienia to 24h liczone od momentu zaksięgowania wpłaty w zamówieniu lub złożenia zamówienia z formą płatności pobraniowej.
Pozdrawiamy
Sklep
Witamy,
Na chwilę obecną nie mamy żadnych opóźnień, wysyłamy zamówienia do 24h od zaksięgowania należnej kwoty lub złożenia dyspozycji przesyłki pobraniowej.
Pozdrawiamy
Zespół *****
Zamówienie
Złożyłam zamowienie 13 marca, do tej pory nie otrzymałam produktu. Proszę o jakiś numer kontaktowy z producentem, bądź poradę co mam z tym zrobić
Odpowiedz
Sklep
Jeżeli złożyła pani zamówienie w naszym sklepie bardzo proszę o kontakt z nami pisząc na adres sklep@superkoszyk.pl lu pod numerem telefonu 785290201 posługując się numerem zamówienia
pozdrwaiam
Sklep
Dzień dobry, jeśli zamówienie zostało złożone u nas w sklepie prosimy o kontakt tel (81) 3070789 lub mailowy drogeria@ekobieca.pl
Sklep
Jezeli zamowienie bylo w naszym sklepie prosimy o kontakt 691-292-335
Kiedy będzie zrealizowane zamówienie 4100141
Zamówiłam odżywkę tydzień temu. kiedy dostanę produkt?
Odpowiedz
Sklep
Zamówienie zostało złożone zapewne przez Ceneo w usłudze Kup Teraz. Nie polecamy tej formy zakupów. Najlepiej kierować się zawsze bezpośrednio na stronę danego sklepu z pominięciem serwisu. W tym momencie pozostaje Pani tylko reklamacja w ich serwisie na niezrealizowanie zamówienia i problemy z ich systemem.

Produkty rekomendowane